Pertandingan Review Blog Din3187

Filed under: by:
Share

Salam semua..

Apa khabar anda hari ini? Oklah, saya ada berita baik untuk anda terutamanya kepada pengunjung blog saya. Sebagai tanda terima kasih saya kepada pengunjung blog Din3187, saya ingin memberi hadiah yang istimewa kepada mereka yang menyertai pertandingan Review Blog Din3187.

Pertandingan review blog ini sangat mudah. Alang-alang anda menjenguk blog saya, apa salahnya kalau memberi sedikit pendapat kan?

SOALANNYA...

"Anda dikehendaki menulis artikel tentang kelebihan, kelemahan dan cadangan daripada apa yang ada lihat dalam blog saya."

Senang bukan?

Tapi tunggu dulu..Baca syarat-syarat pertandingan di bawah yer..




Ada 5 syarat yang penting untuk menyertai pertandingan ini :

1. Anda MESTILAH melanggan "Dapatkan Berita Terbaru" (Lihat di sebelah kanan)

2. Anda MESTILAH Add saya didalam list Yahoo Messager anda. ID YM saya ialah : din3187@yahoo.com

3. Anda MESTILAH menulis artikel tersebut sekurang-kurangnya 100 patah perkataan.

4. Anda MESTILAH menulis "Jom Bersama Din3187" di penghujung artikel tersebut. Pastikan "Jom Bersama Din3187" dilinkkan ke http://din3187.via.my

5. Anda MESTILAH mengisi borang di bawah bertajuk "Pertandingan Review Blog Din3187".

Format :

1. LINK ARTIKEL TERSEBUT (URL) untuk rujukan saya.
2. ID Yahoo Messenger anda.




Macam mana? Agak-agak boleh buat tak?

Senang je kan? So, kepada 5 orang bertuah yang menulis artikel PALING MENARIK..saya akan berikan hadiah seperti berikut :

Pertama : PERCUMA Topup RM 30
Saguhati : 4 x PERCUMA Topup RM 5

**Tak kisah pakai line apa-apa pun.



Tarikh Tutup Penyertaan adalah : 7.00 pagi ( 27 Julai 2009 )

Apa lagi kawan-kawan, rebutlah peluang nie yer..




19 comments:

On July 20, 2009 at 3:24 PM , din3187 said...

wahhh rajin btol wt blog ni ek...
best la dpt topup 30 hhehe..
tp x reti la nk menulis artikel mcm mane..

 
On July 20, 2009 at 3:30 PM , din3187 said...

ala..bukan susah pun.. ceritakan je apa kelebihan dalam blog saya..kemudian, apa kelemahan yang awak nampak..dan terakhir, apa cadangan awak untuk penambahbaikan blog saya nie..sebab kalau saya sendiri asyik men"design" blog saya..saya pun tak tahu kat mana kelebihan, kat mana kelemahannya..ada yang kata NICE..tapi dari segi apa? ye tak...So..cepat2..saya masih bukak contest nie kepada blogger2 yang lain..FREE topup RM 30 tau..hehe

 
On July 20, 2009 at 6:19 PM , din3187 said...

em...adeh kene wt karangan ke....mls nye....hehhehe

 
On July 20, 2009 at 8:29 PM , din3187 said...

waaa.. nak join gak laa... hihi

 
On July 20, 2009 at 8:35 PM , din3187 said...

hmm...100 patah perkataan??panjang tuh..tp,InsyaAllah..try nanti ek :)

 
On July 20, 2009 at 8:40 PM , din3187 said...

haha!

din, you know what? oh my...
saya salah send comment. i sent my comment before, on your contest form.

huh... shame on me, hihi...
i'm so sorry.

this contest memang unique, lain drpd lain.
i feel so excited to participate.

kalau saya menang, i want rm100 ok, hehe...

 
On July 20, 2009 at 10:26 PM , din3187 said...

wat kontes yg senang sikit takley ke bro?

 
On July 21, 2009 at 12:40 AM , din3187 said...

To luvida : Hehe..jangan malas2 yer..kalau rasa2 dah kering kredit tu, meh la masuk contest nie. Mana tahu ada rezeki kan?

To FATIN kiddy : Jom2, tak kan nak jenguk2 je kan? bagi pendapat anda yer..

To Lizz : 100 patah perkataan tu tak panjang la awak. goreng2 dah cukup 100 patah perkatan. Tah2 lagi lebih kot. Yelah, syok menulis..Hehe..

To Zarifa : Hehe..saya dah baca dah. contest nie memang lain sikit. Selain tu saya nak tengok juga gaya penulisan anda semua. Mesti menarik kan?

To Dude : Alahai dude, dah kira ok lah nie. Berbaloi dengan FREE Topup RM 30 kan? Insyaallah, akan datang saya akan buat contest yang lagi menarik. Dan semestinya HADIAH pun LAGI MENARIK.. :)

Jom-jom..Sertai Pertandingan Review Blog Din3187...Buat artikel yang PALING MENARIK tau.. :)

 
On July 21, 2009 at 2:57 PM , din3187 said...

ala..aku pakai line ar..x aci ar...:P

 
On July 21, 2009 at 3:47 PM , din3187 said...

x pe...nnt saya bagi cash RM 30..nak? Hehe...

 
On July 21, 2009 at 5:54 PM , din3187 said...

alahaiii mcm menarik gak ni..heheh.. ada tarikh tamat tak ni..? bila? is is is.. ada2 je din ni tau..ahaii

 
On July 21, 2009 at 6:17 PM , din3187 said...

wah..bagus contest ni...jom ramai-ramai join...bukan hadiah yg penting tetapi dpt merapatkan lg hubungan silaturrahim...nice blog...sgt tersusun...inilah gambaran diri pemiliknya...

 
On July 21, 2009 at 11:59 PM , din3187 said...

To eyeNa : ada2...hari isnin ( 27 julai 2009 ) sebelum jam 7 pagi yer...masih sempat lagi.. :D

To kaknur : Tq kaknur, ala..biasa2 je..baru nak belajar berblog..disamping tu saya nak cari kenalan..thankz kepada mereka yang sudi memberi komen kat blog saya yer..

**Sebelum tu saya nak cerita sedikit macam mana nak sertai pertandingan ni..

1st of all..anda semua perlu patuhi syarat2 yang saya buat..ada yang kata susah?
Adeiyhh...tang mana yang susah pun saya tak faham..huhu..

syarat nombor 1..

Anda MESTILAH melanggan "Dapatkan Berita Terbaru" (Lihat di sebelah kanan)
#maksudnya..anda kenalah masukkan email anda ke dalam kotak yang disediakan dalam "Dapatkan Berita Terbaru"..Kemudian, klik Langgan Sekarang..SELESAI !!

Senangkan syarat pertama..?


syarat nombor 2..

Anda MESTILAH Add saya didalam list Yahoo Messager anda. ID YM saya ialah : din3187@yahoo.com
#yang ini lagi senang..anda buka YM, then add saya dalam YM anda.Guna ID YM yang diberi.so, secara sahnya saya dah ada la dalam list YM anda..ok?


syarat nombor 3..

Anda MESTILAH menulis artikel tersebut sekurang-kurangnya 100 patah perkataan.
#ini perkara PALING PENTING yang perlu anda buat sebenarnya..Tulis sahaja apa kelebihan dan kelemahan yang anda nampak dalam blog saya. Kemudian, bagilah cadangan penambahbaikan..tujuannya supaya saya boleh baiki mana-mana kelemahan yang saya ada. Yelah, selalunya kita nampak kelebihan kita je kan? Tapi susah nak nampak apa kelemahan kita. Tak panjang pun, dalam 100 patah perkataan dah cukup..Hehe..


syarat nombor 4..

Anda MESTILAH menulis "Jom Bersama Din3187" di penghujung artikel tersebut. Pastikan "Jom Bersama Din3187" dilinkkan ke http://din3187.via.my
# ok..macam mana nak buat yer? meh tengok contoh kat bawah nie..

"Anda kenal siapa din3187? Sebenarnya saya baru sahaja melayari laman web beliau. Apa yang saya nampak....

(ceritakan kelebihan)....
(ceritakan kelemahan)....
(bagi pendapat untuk penambahbaikan)... " Untuk lebih lanjut, anda semua boleh terus ke link beliau, "Jom Bersama Saya" <--- Haa..yang "Jom Bersama Saya" nie, kenalah highlight dan linkkan ke http://din3187.via.my..Huhu..takkan saya nak ajar macam mana nak linkkan sesuatu perkataan..kan2? :)



syarat nombor 5..

Anda MESTILAH mengisi borang di bawah bertajuk "Pertandingan Review Blog Din3187".
#setelah selesai anda postkan artikel mengenai blog saya di dalam blog anda, anda isi borang yang telah saya sediakan.

Isikan nama, email, subject ( "Pertandingan Review Blog Din3187" ), dalam kotak message..tuliskan Link URL(laman blog anda) sebagai bukti untuk saya check semula. Kemudian bagi ID Yahoo Messenger anda untuk saya contact terus melalui YM..mana tahu ada rezeki anda menang kan?


Macam mana..ok tak?


Jom2..masih sempat lagi nak sertai pertandingan saya nie..

 
On July 24, 2009 at 5:37 PM , din3187 said...

huhuhu...
aku yg guna post paid ni..
kira top-up ni mcm tkder nilai arrr..
tkder ker hadiah dlm bntuk lain...
henpon ker...jenis CSL pon jadik laa :)

 
On July 28, 2009 at 6:06 PM , din3187 said...

http://zhahora.blogspot.com/2009/07/contest-din-oura-yang-lmbt-haha.html
ni link nya. haha

 
On July 28, 2009 at 8:03 PM , din3187 said...

Wah wah wah. Panjangnya syarat penyertaan kamu Din. Owh, lupa, salam perkenalan. Aku masuk ni sebab baca pasal blog ko dalam blog Ora. For me, nice review from her.

 
On July 29, 2009 at 12:18 AM , din3187 said...

hehe...tq2...banyak gak saya belajar dari anda semua...insyaallah, saya cuba praktikkan yer..thankz kepada mereka yang memberi komen..kepada pemenang..sila tunggu email yer..ada hadiah untuk anda semua..thankz to all...

insyaallah, akan datang ada lagi contest yang lebih gempak..hadiah pun mesti lah lagi gempak kan? tunggu tau..hehe...

 
On July 29, 2009 at 11:55 AM , din3187 said...

owh.. tQ bro..hehe

 
On July 31, 2009 at 4:48 PM , din3187 said...

saLam..ish2..xpenah2 ad orG wat cam ni..hehehee..neway..gud luck..

 

Comments