Isteri sakit tapi Pak Su Gersang?

Filed under: by:
Share

Salam semua..

Dunia sekarang nie macam-macam kejadian aneh yang berlaku. Terbaru yang saya baca 'Isteri sakit: Pak Su gian peluk, cium janda'.Alahai Pak Su, kenapa lah jadi begini..

Berita ini saya dapat daripada Kosmo. Ianya berlaku di Kuala Terengganu. Jom baca sikit apa citer si Pak Su nie dah buat?

KUALA TERENGGANU - Seorang lelaki warga emas berusia 61 tahun melepaskan gian ketika isterinya sakit dengan memeluk dan meraba seorang janda di Kampung Bukit Perpat, Ajil di sini kelmarin. Dalam kejadian pada pukul 9 pagi itu, janda berusia 51 tahun dan mempunyai sembilan anak itu dalam perjalanan ke kebun getah tidak jauh dari rumahnya. "Setiba di kebun getah, janda itu terserempak dengan lelaki yang dipanggilnya sebagai Pak Su. "Pak Su didakwa terus memeluk dan meraba mangsa selain mencium leher dan menyelak baju mangsa," kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner, Mohd. Fauzi Abduri di sini semalam. Menurut beliau, mangsa dapat melepaskan diri selepas menyepak kemaluan Pak Su dan melarikan diri ke sebuah kedai berhampiran. Katanya, polis yang menerima laporan mangsa telah menahan suspek yang juga merupakan jiran mangsa di rumahnya pada pukul 9.45 malam kelmarin.

Huhu..isteri sakit kat rumah, si suami pulak menggatal dengan orang lain. Kesian si mangsa, menjadi sasaran lepasan nafsu Pak Su. Mungkin dah gersang sangat kot orang tua nie. Si janda pun dia nak kebas. Dah ada 9 orang anak pulak tu.

Kepada Pak Su, buat-buat la bertaubat yer..Rumah kata pergi, kubur kata mari..




11 comments:

On August 7, 2009 at 8:38 AM , din3187 said...

wah2 org tua ni mmg buang tebiat

 
On August 7, 2009 at 8:54 AM , din3187 said...

weeeeee~
bet0l2 tuh...
umah kata pergi..KUBUR kata mari...!!!
ape la nk jd ngn owg tua zaman skang nie...
dah xbanyak ilmu akhirat kot yg di tuntut nya...
pat0tnye...usia tua2 nie la bykkan bertapa di mesjid2 0r surau berdekatan..
ni x,....
hishhh...nauzubillah... =(

 
On August 7, 2009 at 9:02 AM , din3187 said...

hmm..itulah yang terjadi bila nafsu menguasai akal..sepatutnya pak su tu kena banyak2 dekatkan diri pada Allah..Memohon diberi kekuatan iman..kalau dah tak tahan kahwin lain jerla pak su dari terus melakukan dosa..

 
On August 7, 2009 at 10:37 AM , din3187 said...

ALLAH ciptakan manusia itu sebaik2 kejadian..tapi manusia itu yang selalu merendahkan martabat sendiri

 
On August 7, 2009 at 11:01 AM , din3187 said...

heheheh...paksu..paksu....tu mmg dh gersang sgt la tu....sian si janda tu..xpsl2 jd mangsa paksu...taubat2 la ye paksu...

 
On August 7, 2009 at 11:43 AM , din3187 said...

gersang...... aku rase seme org kegersangan.. cuma skit atau bnyk je.. ahaha

 
On August 7, 2009 at 12:00 PM , din3187 said...

br pas bce paper fsl kes ni td..huhuh...
gle tol org tua 2 igt ble dah tua2 nfsu pon dah pencen ini x mkn menjadi2...
isk2....

 
On August 7, 2009 at 3:59 PM , din3187 said...

hehe..orang lelaki x sama la awak..macam si jard kata, semua orang kegersangan..dengan kata lain semua lelaki ada nafsu, cuma sikit atau banyak..dan biasanya lelaki tetap maintain hingga ke akhir hanyat. pandai2 la kita sebagai lelaki mengawalnya yer...

 
On August 8, 2009 at 9:41 AM , din3187 said...

tue la... laki nk kawin lebih x bagi... pastue cakap laki tue gatal la aper la... padahal mmg dah fitrah laki camtue... nk lawan ketentuan tuhan plak...

 
On August 27, 2009 at 3:21 PM , din3187 said...

selak baju janda 51 tahun ada ke lagi susu....

 
On October 26, 2009 at 1:17 PM , din3187 said...

aku pun gersang.. bini hanya bagi maen 2-3 bulan sekali. umor aku dah 40. KENE MELANCAP LAGI KERRR? MMG PEREMPUAN MCM BINI AKU NI MACAM BABBIIIII. NK NIKAH DGN ORG LAEN SIAP UGUT LAGI...maklumlah..semer harta wat nama dia..umah..keta ASB. Kononya dulu sayang bini. Hampeh...now sengeh sengeh. Baik jadi lembu laaa

 

Comments