Rehatkan Minda

Filed under: by:
Share

Salam semua..

Hari ni saya nak pembaca saya bersantai sahaja di blog ini. Disamping itu kita berkongsi cerita yang memang lawak habis. Jom Baca..

Haa..kat bawah nie ada cerita Lawak Antarabangsa, boleh tahan cerita dia..


Moral Value : Lain kali jangan terjah je yer..Tengok betul2 dulu siapa yang kita nak tegur.

**Ehem2..saya pun ada pengalaman jugak salah tegur orang..ahakz..malu giler.. gelakguling

Moral Value : Tak baik bersiul tau..

**Kalau nak puasa lambat jer..Tapi kalau nak raya, bukan ajer esok, seminggu nak raya pun orang dah kempen habis habisan...

**Haha..lawak habis. Tobat imam tu nak join lagi.. gelakguling


4 comments:

On August 8, 2009 at 9:07 AM , din3187 said...

kesian tok imam tu....mesti letih

 
On August 8, 2009 at 9:51 PM , din3187 said...

best lah.. nak lg.. hehe

 
On August 9, 2009 at 12:33 AM , din3187 said...

hehe...sudah semestinya..saje nak rehat2..seronok kan? dapat release tension bila baca lawak kat atas...

 
On August 9, 2009 at 10:37 AM , din3187 said...

yang last skali best . ;)

 

Comments