RM532j nilai kaki Ronaldo?

Filed under: by:
Share

Salam semua..

Hari ini saya nak menganjak anda semua mengenal bintang bola sepak yang terkenal di dunia. Haa..siapa lagi kalau bukan Cristiano Ronaldo. Siapa peminat Cristiano Ronaldo? Angkat tangan...Hehe..

Tentu anda semua sudah dengarkan bahawa Cristiano Ronaldo merupakan pemain paling mahal perpindahannya ke pasukan gergasi dunia iaitu Real Madrid. Fakta terkini yang saya dapat ialah perpindahannya sahaja berjumlah RM465 juta !! Fuuhh...banyak tu. Kalau kita dapat sejuta pun dah cukup bersyukur sangat-sangat. Betul tak?

Ok, apa yang saya nak ketengahkan hari ini ialah pasukan Real Madrid telah menginsuranskan kaki si Cristiano Ronaldo ini berjumlah RM532 juta..Mahal betul kaki mamat ni..Menurut Kelab gergasi Sepanyol itu lagi, mereka mahu melindungi wang yang mereka laburkan seandainya Cristiano Ronaldo mengalami kecederaan jangka panjang.

Walaupun Cristiano Ronaldo baru sahaja beraksi dalam 3 perlawanan pra musim bersama Real, namun Cristiano Ronaldo telah dikasari sebanyak 34 kali !!

Ye lah..pemain ayam tambatan kan? Siapa tak nak belasah..Hehe..Memang diakui sebenarnya kelajuan lariannya menjadikan Cristiano Ronaldo adalah sasaran utama bentesan leh pasukan lawan. Haa..apa lagi? Jom usyar gambar dia nak? Pasti si gadis terpegun melihat tubuhnya yang sasa..Haha..





5 comments:

On August 9, 2009 at 3:17 PM , din3187 said...

mahalnya kaki die.. wakakaka...

 
On August 10, 2009 at 12:02 AM , din3187 said...

Saya peminat Lionell Messi. Die hard fan Brazil.

 
On August 10, 2009 at 10:44 AM , din3187 said...

dia kaki pompuanla....tu yg makin mahal...kuikuikui

 
On August 27, 2009 at 3:03 AM , din3187 said...

<script type="text/javascript"><!--
document.write('<s'+'cript type="text/javascript" src="http://www.adsbingo.com/show.php?z=-1&pl=975&j=1&code='+new Date().getTime()+'"></s'+'cript>');
// --></script>
<noscript>
<iframe src="http://www.adsbingo.com/show.php?z=-1&pl=975" width="125" height="125" marginwidth="0" marginheight="0" hspace="0" vspace="0" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>
</noscript>

 
On August 27, 2009 at 3:03 AM , din3187 said...

<script type="text/javascript"><!--
document.write('<s'+'cript type="text/javascript" src="http://www.adsbingo.com/show.php?z=-1&pl=975&j=1&code='+new Date().getTime()+'"></s'+'cript>');
// --></script>
<noscript>
<iframe src="http://www.adsbingo.com/show.php?z=-1&pl=975" width="125" height="125" marginwidth="0" marginheight="0" hspace="0" vspace="0" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>
</noscript>

 

Comments